2013. április 16., kedd

ÁLLVÁNYON ÉS FÖLDÖN

Nemrégen egy újabb Star Gazing takarót tűztem az állványon. Ez már a második takaró, és több párnát is készítettem már ezzel a mintával.
Star Gazing tavaszi színekben
Miután a takaró lekerült az állványról egy újabb került a helyére egy csillagos mintával.
Kint a teraszon, még a széle nélkül
A végén szegényke a földön végezte. Hogy miért?
Tűzés közben
Hát azért, mert gondoltam kipróbálom  a hímző egység tűző programját. Első körben a tűző állványon kapott egy általános kicsit ritkásabb kukacolt tűzést, úgy hogy  a sima négyzeteket kihagytam a tűzésből. Mikor már elkezdtem a munkát kezdtem el azon gondolkodni, hogy vajon hogyan fogom én ezt a 200x220 cm-es takarót beszuszakolni a hímzőgép alá?
A megoldás a következő lett: az egész gépet hímzőegységestül, laptopostul és takaróstul leraktam a földre. /Nincs akkora asztalom, hogy ez a nem kis méretű szett elférne rajta./ A másik probléma sem volt kisebb, még pedig az, hogy hogyan rakjam be pontosan a hímző keretbe az anyagot, miközben körülötte van egy nem kis méretű takaró. Itt végül kiderült, hogy csak gyakorlat kérdése. Mivel 16 mintát kellett kihímezni a  végére már elég nagy gyakorlatom lett benne.Az utolsó megoldandó feladat pedig, hogy a középső négy mintát úgy sikerüljön kihímezni, hogy majdnem a takaró felét  plusz a hímző keretet is be kell rakni a gép karja alá. Nos... Ehhez nem volt elég két kéz. Segítség kellett hozzá. A kisebbik fiam segítségével az anyagot végig tartva nem egyszerűen, de sikerült végül befejezni.
Az eredmény szép lett, de egyenlőre nem tervezek újabb ilyen tortúrát a hímző egységgel. A szélének a szegése még hátra van ha elkészül az is, bemutatom az elkészült takarót egészben is.
Hímzés a szőnyegen

Brigó



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése