2014. október 4., szombat

A NYÁR KÉPEKBEN


A nyár elején táboroztunk, és jókat varrogattunk a Foltos lánykákkal.

 
 
Jártam játszóházas táborban,
 
  és varrtam óriási nászajándék takarókat.
 
Sokat tanultunk és dolgoztunk a csipkés lányokkal Sárospatakon.
 
 
Részt vettem az AMKA kiállításán a Duna palotában. Munkáimért IPOSZ fiatal kézműves díjat, Pest megye és Budaörs város különdíját kaptam.
 
Mesterség bemutatót tartottunk a Hagyományok Házánál a Mesterségek Ünnepén.

  A Budaörsi Kincskereső Óvodába négy falvédőt készítettem:

 
  Az aranyszőrű bárány / sárga csoport.
 
 
A macskacicó / narancs csoport.  
                      
 
 Az égig érő fa / zöld csoport,
 
és a csillag szemű juhász / piros csoport szobájába.
 
                        
 
A szeptembert a Családbarátban kezdtük Annával. A téma a gomba volt. Sok-sok applikált gombát varrtunk fel a nézők szeme láttára.
 
 Sikeres volt a Játszóház vezetői és a Csipke készítő vizsgám is.
 
                           

Pálma és Zsuzsi takaróját is én tűztem, és még jónéhány szépség készült a műhelyben.







Jelenleg a  Népi Iparművészeti Múzeumban látható néhány munkám. A kiállítás november 22-ig tekinthető meg, Játéktól a mesterségig címmel.

Brigó :))
 
 
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése